Tedaviler2019-07-29T12:24:05+03:00

Hizmetler
Tedaviler
Her zaman bir çözümü var

Dr. Akgül, Sleeve Gastrektomi (Tüp Mide) Ameliyatı, Obezite Cerrahisi, Diyabet Cerrahisi, Metabolik Cerrahi, Laparoskopik Safra Kesesi Ameliyatı, Fundoplikasyon – Laparoskopik Cerrahi, Laparoskopik Fıtık Tedavisi, Laparoskopik Apendektomi, Kolon ve Rektum Cerrahisi ve Gastrik Bypass alanlarında hizmet vermektedir.

Obezite Cerrahisi
Çağımızın giderek büyüyen sorunu obezite, sigaradan sonra en çok ölüm sebebidir. Diyet ve egzersiz ile başarı sağlanamazsa cerrahi tedavi için vakit kaybedilmemelidir.

Metabolik Cerrahi
Metabolik sendrom, insülin direnciyle başlayan obezite, glukoz intoleransı veya tip 2 diyabet, trigliserit yüksekliği, hipertansiyon ve koroner arter hastalığı (KAH) gibi sistemik bozuklukların birbirine eklendiği ölümcül bir hastalıktır.

dr-ozgun-akgul-mide-botoksu

Mide Botoksu
Endoskopi eşliğinde midenin belirli bölgelerinde kas dokusuna “Botilinum Toksin” uygulanmasıdır. Yeni geliştirilen bir kilo verdirme yöntemidir.

Reflü ve Mide Fıtığı
Reflü, uzun süre devam ederse yemek borusunun hücre yapısının değişmesine ve kanser oluşumuna neden olur.

Safra Kesesi Hastalıkları
Safra kesesi taşı hazımsızlık, şişkinlik, karın ağrısı, bulantı gibi şikayetlere neden olur.

Kanser Cerrahisi
Ailesinde kanser hastası olanlar, sigara veya alkol tüketenler, obezite hastaları kanser açısından en yüksek riskli gruptur.

Meme Hastalıkları
Düzenli meme muayenesi her kadın için önemlidir. Erken dönemde saptanan kitleler onkolojik prensiplere uyarak başarı ile tedavi edilebilir.

Fıtık Ameliyatları
Karın içindeki organları saran yapıda oluşan bir boşluk ile organların cilt altına gelmesine fıtık denir. Kasıkta, göbekte veya ameliyat yerinde olabilen fıtıklar laparoskopik yöntemle tedavi edilebilir.

Akut Apendisit
Kalın bağırsağın ucunda yer alan apendiks organın iltihaplanması ile oluşan hastalıktır. Acil ameliyat ile tedavi edilmelidir.