Tedaviler2019-07-29T12:24:05+03:00

Hizmetler
Tedaviler
Her zaman bir çözümü var

Dr. Akgül, Sleeve Gastrektomi (Tüp Mide) Ameliyatı, Obezite Cerrahisi, Diyabet Cerrahisi, Metabolik Cerrahi, Laparoskopik Safra Kesesi Ameliyatı, Fundoplikasyon – Laparoskopik Cerrahi, Laparoskopik Fıtık Tedavisi, Laparoskopik Apendektomi, Kolon ve Rektum Cerrahisi ve Gastrik Bypass alanlarında hizmet vermektedir.

bariatrik-cerrahi

Obezite Cerrahisi
Çağımızın giderek büyüyen sorunu obezite, sigaradan sonra en çok ölüm sebebidir. Diyet ve egzersiz ile başarı sağlanamazsa cerrahi tedavi için vakit kaybedilmemelidir.

diyabet-cerrahisi

Metabolik Cerrahi
Metabolik sendrom, insülin direnciyle başlayan obezite, glukoz intoleransı veya tip 2 diyabet, trigliserit yüksekliği, hipertansiyon ve koroner arter hastalığı (KAH) gibi sistemik bozuklukların birbirine eklendiği ölümcül bir hastalıktır.

dr-ozgun-akgul-mide-botoksu

Mide Botoksu
Endoskopi eşliğinde midenin belirli bölgelerinde kas dokusuna “Botilinum Toksin” uygulanmasıdır. Yeni geliştirilen bir kilo verdirme yöntemidir.

reflu-ve-mide-fitigi

Reflü ve Mide Fıtığı
Reflü, uzun süre devam ederse yemek borusunun hücre yapısının değişmesine ve kanser oluşumuna neden olur.

safra-kesesi-hastaliklari

Safra Kesesi Hastalıkları
Safra kesesi taşı hazımsızlık, şişkinlik, karın ağrısı, bulantı gibi şikayetlere neden olur.

kanser-cerrahisi

Kanser Cerrahisi
Ailesinde kanser hastası olanlar, sigara veya alkol tüketenler, obezite hastaları kanser açısından en yüksek riskli gruptur.

meme-hastaliklari

Meme Hastalıkları
Düzenli meme muayenesi her kadın için önemlidir. Erken dönemde saptanan kitleler onkolojik prensiplere uyarak başarı ile tedavi edilebilir.

laparoskopik-fitik-tedavisi

Fıtık Ameliyatları
Karın içindeki organları saran yapıda oluşan bir boşluk ile organların cilt altına gelmesine fıtık denir. Kasıkta, göbekte veya ameliyat yerinde olabilen fıtıklar laparoskopik yöntemle tedavi edilebilir.

akut-apendisit

Akut Apendisit
Kalın bağırsağın ucunda yer alan apendiks organın iltihaplanması ile oluşan hastalıktır. Acil ameliyat ile tedavi edilmelidir.